📦 Gratis verzending vanaf €75 met Bpost 🚚
❤️ Wegens grote drukte kan je bestelling iets langer onderweg zijn ❤️

FAQ

FAQ

Hoe kan ik bestellen?

Oorbellen kan je gewoon via de webshop bestellen.

Indien je graag een papieren cadeaubon had gehad contacteer ons dan even op info@cutiepiejewels.be.

Hoe lang is de levertijd?

Uiterlijk binnen de 5 werkdagen wordt je pakketje verstuurd. In praktijk gebeurt dit meestal sneller, we maken er alleszins meteen werk van.

Hoe wordt er geleverd?

Levering gebeurt door Bpost. Oorbellen worden geleverd via prior post, dus via gewone briefwisseling maar extra snel!

Wat is de status van mijn bestelling?

Bij het achterlaten van je e-mailadres bij je bestelling, krijg je automatisch een bevestiging van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit kan zeker! Je bent steeds welkom je pakketje op te halen op afspraak.

Van welke materialen worden de oorbellen gemaakt?

Onze juwelen worden meestal gemaakt van nikkelvrij materiaal en zijn dus ook geschikt voor gevoelige oortjes. De hangers worden gemaakt van verschillende materialen zoals acryl, polymeerklei, brass materiaal,…Heb je een allergie en interesse in een paartje, contacteer ons dan even om zeker te zijn of dit materiaal voor jouw oren geschikt is.

Kan ik mijn bestelling retourneren of omruilen?

Oorbellen worden o.w.v. hygiëne niet geruild of mogen niet geretourneerd worden. Zijn ze stuk of is er een gebrek aan mogen ze uiteraard geretourneerd worden, neem hiervoor contact met ons op via info@cutiepiejewels.be.

Wat zijn de leverkosten?

We hanteren de volgende leverkosten:

  • België: €5,5 (gratis vanaf €75)
  • Nederland/Duitsland/Frankrijk: €8

Wat zijn de retourkosten?

Deze zijn voor eigen rekening. Hiervoor ga je best langs bij je postkantoor.

Een item is uitverkocht, kan ik deze toch nog bestellen?

Stuur hiervoor even een e-mail naar info@cutiepiejewels.be met de foto van je favoriete item. Dan kijken we na of we deze nog voor je kunnen bij maken.

Mijn pakket is verloren gegaan, wat nu?

Heb je het gevoel dat er iets met je pakketje gebeurd is? Stuur dan even een e-mail, dan bekijken we wat er misloopt. 

Heb je een andere vraag?